نويسنده
نوشته شده توسط : magy

 بچه ها جون من تو وبلاگ نويسي حرفه ايم(آره تعريف از خوده مشكل داري؟)ولي متاسفانه وقت محدودي دارم(مخصوصا اين كه جزو نخبگان مملكت و تيزهوشان هستم)به خاطر همين عاجزانه ازتون درخواست مي كنم كه بياين و نويسنده بشين شرايت نويسنده شدن هم توي همين صفحه در عضويت نوشتم.سخت نيست فقط عضو بشين و بعد از يك هفته كه آشنا شديم و بهتون اعتماد پيدا كردم مي تونين نويسنده بشين.من به حداكثر سه نويسنده ي حرفه اي احتياج دارم و براي اين كه مهارت اونارو بسنجم بايد تو وبلاگ ثبت نام كنن و در طول يك هفته روزي يك مطلب بذارن..نويسندگان منتخب مي تونن كار خودشون حداقل توي اول مهر شروع كنن(ترجيها بيست مرداد).راستي اون جايي كه نوشتم هفته اي صد مطلب حالم خوب نبوده شما ببخش فقط هفته اي هفت مطلب.ممنون از توجهتون منتظر ثبت نامتون و در نهات نويسنده شدن شما هستم





:: بازدید از این مطلب : 1612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
فائزه در تاریخ : 1392/4/15/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: